marți, 15 iunie 2010

Carti























Azi am umblat putin prin biblioteca si am descoperit cateva carti din colectia personala care m-au incantat la un moment dat si unele mi-au schimbat chiar viziunea asupra vietii, a lumii in general. Poate ca exista printre vizitatorii blogului meu persoane care isi doresc sa achizitioneze una sau mai multe din aceste carti, noi, citite de mine odata la un pret mult mai mic decat cel din librarii. Asa ca voi posta titlurile si pozele cartilor disponibile.
Profitati de oferta.
Enjoy!
1. Cum sa obtii ceea ce vrei si sa vrei ceea ce ai
Dr. John Gray
Pret 21 ron ( in librarii 29, 43 ron)

2.Inteligenta romantica
Dr. Mary si John Valentis
Pret 19 ron ( in librarii 27 ron)

3. Factorul de atractie
Joe Vitale
(Foarte interesanta!)
Pret 12 ron (in librarii 20 ron)

4. Descurca-te cum poti
Leo Lederrey
( Solutii la diverse probleme, la indemana oricui!)
Pret 11 ron (in librarii 19, 4 ron)

5. Sunt gravida. Ce sa fac?
Oana Cuzino
Pret in librarii 9,99 ron)
*cadou la achizitionarea fotoliului relax sau la cumparaturi de min 50 ron

6. Cum sa nu-ti rasfeti copiii
Richard Bromfield
( Ne-a fost recomandata de psihologul gradinitei baiatului si intr-adevar, contine sfaturi foarte practice. Noi am putut corecta din micile defecte provocate de prea mult"alintat").
Pret 17 ron ( in librarii 22,95 ron)


7. Cum sa vorbim copiiilor daca vrem, sa ne asculte si cum sa-i ascultam pentru ca ei sa ne vorbeasca
Adele Faber& Elaine Mazlish
( Foarte utila)
Pret 19 ron (in librarii 27,90 ron)


8. Marte si Venus in dormitor
Dr. John Gray
( parerea mea e ca toate cuplurile au de invatat ceva din aceasta carte)
Pret 10 ron (in librarii 14,17 ron)

9. Barbatii sunt de pe Marte, femeile sunt de pe Venus
Dr John Gray.
Pret 17 ron ( in librarii 25,07 ron)